۱۰ نکته فیتنس برای تازه کارها




۱۰ نکته فیتنس برای تازه کارها



اگر به تازگی تصمیم گرفته اید فکری به حال وضعیت بدنی تان بکنید و مسئولیت سلامتی و زیبایی اندام تان را به عهده بگیرید، حتما این مقاله را بخوانید. پیش از هر چیز ورودتان را به دنیای فیتنس تبریک می گوییم.
این را بدانید گام اول دشوار ترین مرحله در راه رسیدن به هدف است.
اگر دست کم یک ماه به این روش جدید مقید بمانید، مطمئنا طی باقی مسیر کار دشواری نخواهد بود.



تبدیل عادات بد به عادت های خوب نیاز به اراده و پشتکار فراون دارد که شما را به یک زندگی زیبا و سرشار از نشاط و سلامتی رهنمون خواهد شد.
این ۱۰ نکته فیتنس شما را یاری می کند تا در مسیری که به سوی تناسب اندام در پیش دارید، موفق تر و مطمئن تر گام بردارید.

فیتنس

۱- بیش از حد تمرین نکنید
بسیاری از مردم تصور می کنند اگر هر روز به مدت طولانی تمرین کنند، زودتر نتیجه می گیرند. خیلی خوب است که مشتاق تمرین باشید اما مراقب باشید دچار بیش تمرینی نشوید. ۳ تا ۵ روز تمرین در هفته و هر بار به مدت یک و نیم ساعت بهترین حالت برای شماست. یک ساعت را به تمرینات قدرتی و نیم ساعت باقی مانده را به تمرین هوازی اختصاص دهید. استراحت و ریکاوری عضلات برای آماده شدن جهت جلسه تمرینی بعدی ضروری است.



۲- از یک مربی حرفه ای کمک بگیرید
اگر می خواهید یک زندگی فیتنسی را آغاز کنید، یکی از اقدامات مهمی که حتما باید انجام دهید، انتخاب یک مربی آگاه و حرفه ای است. به این ترتیب فرم صحیح تمرینات، تعداد ست ها و تکرارها، ترتیب تمرین دادن عضلات و نحوه صحیح تنفس را یاد می گیرید و اعتماد به نفس لازم برای انجام تمرینات را بدست می آورید. همچنین از بسیاری از آسیب دیدگی ها به دور خواهید ماند. مربیان کار آزموده علاوه بر آموزش، به شما انگیزه و انرژی لازم برای ادامه مسیر را خواهند داد.



۳- طبیعی چربی بسوزانید
از مصرف قرص های چربی سوز خودداری کنید. این داروها نه تنها موجب از دست رفتن آب بدن و بالا بردن ضربان قلب می شوند (که بسیار خطرناک است) بلکه باعث از بین رفتن عضلات نیز می شوند و به مرور زمان با پایین آوردن متابولیسم بدن باعث می شوند دیگر نتوانید بطور طبیعی چربی سوزی کنید. از دست دادن یک یا یک و نیم کیلوگرم در هفته آسیب جدی به سلامتی تان وارد می کند.
سعی کنید تمرینات هوازی آرام و طولانی مدت داشته باشید و آن را با تمرینات اینتروال پر فشار همراه کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. یادتان باشد مسیر فیتنس را آهسته و پیوسته طی کنید.



۴- همین حالا شروع کنید و نترسید
احساس ترس و نگرانی از شروع یک برنامه فیتنس در تازه کارها طبیعی است. بهترین چاره این است که همین الان دل را به دریا زده و وارد شوید. به هیچ چیز دیگری فکر نکنید. وقتی خودتان را در مسیر یک زندگی سالم ببینید، احساس لذتی وصف ناپذیر خواهید داشت که انرژی لازم برای ادامه راه را به شما خواهد داد. طولانی ترین سفرها با یک گام کوچک آغاز شده اند.



۵- وعده غذایی پس از تمرین فراموش نشود
۳۰ دقیقه پس از تمرین باید مواد مغذی لازم به بدن تان برسانید. یکی از بهترین گزینه استفاده از مکمل های پروتئینی است. مصرف کربوهیدرات های مناسب در این وعده غذایی یکی از راه های بازسازی انرژی و ریکاوری عضلات است. اگر قبل از شام تمرین می کنید، می توانید پس از تمرین وعده شام تان را میل نمایید.


[ بازدید : 54 ] [ امتیاز : 4 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 18 آذر 1395 ] [ 16:48 ] [ محسنی فر ]

۹پیشنهاد تخصصی تغذیه برای بدنسازان




۹پیشنهاد تخصصی تغذیه برای بدنسازان



تغذیه بدنسازی

۱- پنیر روستایی یک غذای بدنسازی با ارزش است که ارزشش آن طور که باید شناخته نشده است. این ماده غذایی به لحاظ داشتن کازئین بسیار غنی است. کازئین یک پروتئین کند هضم است که پنیر روستایی را یک منبع پروتئینی عالی برای وعده های غذایی می سازد.



مکمل های بدنسازی

۲- اگر در هضم مکملهای پودری در فرم کپسول مانند، نظیر اسید آمینه های زنجیره ای یا گلوتامین مشکل دارید، سعی کنید آنها را باز و پودر موجود در آنها را به محلول پروتئینی خود بیفزایید، مقداری از مکملهای پودری نظیر گلوتامین، آرژنین و ویتامین C در فرمهای آماده به جهت حل شدن در هر مایعی آماده هستند.

منبع: برنامه بدنسازی


[ بازدید : 62 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 12 مهر 1395 ] [ 14:35 ] [ محسنی فر ]

درمان بسیار سریع زود انزالی


درمان بسیار سریع زود انزالی فقط در مدت ۶ هفته بدون حتی ۱ ریال هزینه

درمان زود انزالی

آیا دوست دارید در سریع ترین زمان برای همیشه از شر زود انزالی خلاص شوید؟

آیا از این که هر بار رابطه جنسی شما بیشتر از چند ثانیه طول نمی کشد ناراحت هستید؟

آیا از این که شریک جنسی شما هیچ لذتی از رابطه جنسی نمی برد ناراحت هستید؟

پس باید این خبر خوب را به شما بدهیم!

کتاب ۵ راز سریع درمان زود انزالی می تواند شما را در مدت ۶ هفته کاملا درمان کند
شگردهای درمان زود انزالی را یاد بگیرید
تا دیگر مجبور نباشید یک را بطه جنسی کوتاه و کسل کننده را تحمل کنید

فرمول هایی که در کتاب ۵ راز سریع درمان زود انزالی به شما آموزش داده می شود قوی تر از هر دارویی می باشد و می تواند خیلی زود، زود انزالی شما را درمان کند.

منبع: درمان زود انزالی


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ دوشنبه 12 مهر 1395 ] [ 14:33 ] [ محسنی فر ]

رانسیس کوکلین را به عنوان مدافع موقت برای آرسنال کار


رانسیس کوکلین را به عنوان مدافع موقت برای آرسنال کار
• کوکلین در موقعیت پس از آسیب به پر مرته ساکر آماده • پتر چک beomans ماه به طول غیبت آلمان مرکز تماس
فرانسیس کوکلین در طول یک جلسه آموزش آرسنال در دانشگاه ایالتی سن خوزه در کالیفرنیا
فرانسیس کوکلین در طول یک جلسه آموزش آرسنال در دانشگاه ایالتی سن خوزه در کالیفرنیا. عکس: دیوید قیمت / آرسنال از طریق گتی ایماژ
انجمن مطبوعات
پنجشنبه 2016 ژوئیه 28 15.32 BST آخرین تغییر در تاریخ پنجشنبه 2016 ژوئیه 28 15.36 BST
اشتراک گذاشتن در ارتباط اشتراک در Google+
ذخیره برای بعد
فرانسیس کوکلین می تواند مجموعه ای به عنوان یک مدافع موقت برای کار آرسنال به عنوان آرسن ونگر به نظر می رسد که مسئولیت رسیدگی به تعداد صدمات را به عنوان فصل جدید است.

ونگر این هفته نشان داد که پر مرتساکر قرار است به خارج برای چند ماه با زانو آسیب دیده ، در حالی که همکار میانی گابریل و لورن کوسیلنی نیز پشت به عنوان تیم ملی برای دو بازی پیش فصل به ایالات متحده پرواز باقی مانده بودند.

گابریل بیمار است در حالی که کوسیلنی در یک وقفه طولانی پس از نهایی یورو 2016 رسید با فرانسه است. این بدان معناست که کالوم چمبرز مدافع میانی با تجربه ترین در این سفر، با امضای جدید راب برگزاری نیز به احتمال زیاد به بازی بخش عمده ای در هر دو بازی - با MLS همه ستاره در پنجشنبه شب آغاز می شود.

و اگر چه ونگر گفته است آسیب مرته ساکر او را به بازار برای استخدام دفاعی بیشتر مجبور به نظر می رسد هافبک کوکلن می تواند یک گزینه در پشت است. هنگامی که حساب اسنپ چت رسمی باشگاه پرسید که چه او تمرکز شده بود در آموزش، 25 ساله پاسخ داد: "من شده است بازی مرکز تماس و من شده است bossing به آن است."

در حالی که به نظر می رسد کوکلن اعتماد به نفس در توانایی های خود را برای انطباق با یک نقش جدید، پتر چک خورده غیاب مرته ساکر یک ضربه است. "او یک بازیکن بزرگ است، بخش بزرگی از این تیم با تجربه خود است،" دروازه بان ESPN FC گفت. "شما نمی توانید فقط جای یک قهرمان جهان فقط می خواهم که به دلیل بدیهی است که تجربه او، بازی های او بازی کرد و او یکی از کاپیتان است. که همه آن را می گوید.

"ما نیاز به مطمئن شوید که بازیکنان که شانس خود را به بازی بیشتر خواهد شد، آنها آن را می گیرد و آنها را به مناسبت افزایش یابد.

"امیدوارم که ما قادر به شروع فصل خوبی خواهد بود و یک بار او را مناسب او خواهد آمد [با این تیم در] یک موقعیت که


[ بازدید : 105 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 7 مرداد 1395 ] [ 21:07 ] [ محسنی فر ]

فوتبال


فوتبال هفتگی فوق العاده: لستر و تاتنهام برای فورلانگ نهایی آماده

podders تجزیه و تحلیل درس از استراحت بین المللی به دست، قبل از پیش نمایش تمام بازی های بزرگ در آخر هفته به عنوان بازده لیگ برتر است. به علاوه، زمان گری نویل در والنسیا به پایان می آید ناگهانی

مشترک شدن از طریق آیتونز دانلود MP3 URL خوراک پادکست

ارائه شده توسط جیمز ریچاردسون و تولید شده توسط بن سبز ؛ با بری Glendenning ، جان اشداون ، آین مکینتاش و سید لاو


فوتبال هفتگی به عقب است - با AC به Jimbo ، بری Glendenning ، جان اشداون و آین مکینتاش مشتاق پس از شکستن عید پاک خود را برای رفتن.

ما با تجزیه و تحلیل شروع درس های آموخته شده از استراحت بین المللی . از برنده یورو 2016 انگلستان فقط یک جان تری دور - و یا آن را خیلی، خیلی بدتر از آن؟

بعد، ما از شنیدن سید لاو در مورد آخر هفته ال کلاسیکو و پایان اجتناب ناپذیر زمان گری نویل در والنسیا .

در نهایت، ما نگاه به آینده به بازگشت از لیگ برتر به عنوان آن را وارد فورلانگ نهایی آن است. می لستر نگه دارید تا حرکت خود را که آنها را دیدم برنده 3 بازی 1-0 قبل از استراحت بین المللی؟ خواهد تاتنهام گرم بر روی پاشنه های خود بمانند ضرب و شتم توسط لیورپول؟ و کسی که در تی پیروز خواهد شد که او شش اشاره گر در Carrow جاده به عنوان میزبان نوریچ نیوکاسل؟

و هی - نگاه کن که در گرم کردن برای جیمی Tarbuck در پالادیوم لندن در ماه ژوئن!


[ بازدید : 83 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ جمعه 13 فروردين 1395 ] [ 0:44 ] [ محسنی فر ]
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]