رانسیس کوکلین را به عنوان مدافع موقت برای آرسنال کار


رانسیس کوکلین را به عنوان مدافع موقت برای آرسنال کار
• کوکلین در موقعیت پس از آسیب به پر مرته ساکر آماده • پتر چک beomans ماه به طول غیبت آلمان مرکز تماس
فرانسیس کوکلین در طول یک جلسه آموزش آرسنال در دانشگاه ایالتی سن خوزه در کالیفرنیا
فرانسیس کوکلین در طول یک جلسه آموزش آرسنال در دانشگاه ایالتی سن خوزه در کالیفرنیا. عکس: دیوید قیمت / آرسنال از طریق گتی ایماژ
انجمن مطبوعات
پنجشنبه 2016 ژوئیه 28 15.32 BST آخرین تغییر در تاریخ پنجشنبه 2016 ژوئیه 28 15.36 BST
اشتراک گذاشتن در ارتباط اشتراک در Google+
ذخیره برای بعد
فرانسیس کوکلین می تواند مجموعه ای به عنوان یک مدافع موقت برای کار آرسنال به عنوان آرسن ونگر به نظر می رسد که مسئولیت رسیدگی به تعداد صدمات را به عنوان فصل جدید است.

ونگر این هفته نشان داد که پر مرتساکر قرار است به خارج برای چند ماه با زانو آسیب دیده ، در حالی که همکار میانی گابریل و لورن کوسیلنی نیز پشت به عنوان تیم ملی برای دو بازی پیش فصل به ایالات متحده پرواز باقی مانده بودند.

گابریل بیمار است در حالی که کوسیلنی در یک وقفه طولانی پس از نهایی یورو 2016 رسید با فرانسه است. این بدان معناست که کالوم چمبرز مدافع میانی با تجربه ترین در این سفر، با امضای جدید راب برگزاری نیز به احتمال زیاد به بازی بخش عمده ای در هر دو بازی - با MLS همه ستاره در پنجشنبه شب آغاز می شود.

و اگر چه ونگر گفته است آسیب مرته ساکر او را به بازار برای استخدام دفاعی بیشتر مجبور به نظر می رسد هافبک کوکلن می تواند یک گزینه در پشت است. هنگامی که حساب اسنپ چت رسمی باشگاه پرسید که چه او تمرکز شده بود در آموزش، 25 ساله پاسخ داد: "من شده است بازی مرکز تماس و من شده است bossing به آن است."

در حالی که به نظر می رسد کوکلن اعتماد به نفس در توانایی های خود را برای انطباق با یک نقش جدید، پتر چک خورده غیاب مرته ساکر یک ضربه است. "او یک بازیکن بزرگ است، بخش بزرگی از این تیم با تجربه خود است،" دروازه بان ESPN FC گفت. "شما نمی توانید فقط جای یک قهرمان جهان فقط می خواهم که به دلیل بدیهی است که تجربه او، بازی های او بازی کرد و او یکی از کاپیتان است. که همه آن را می گوید.

"ما نیاز به مطمئن شوید که بازیکنان که شانس خود را به بازی بیشتر خواهد شد، آنها آن را می گیرد و آنها را به مناسبت افزایش یابد.

"امیدوارم که ما قادر به شروع فصل خوبی خواهد بود و یک بار او را مناسب او خواهد آمد [با این تیم در] یک موقعیت که


[ بازدید : 106 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ پنجشنبه 7 مرداد 1395 ] [ 21:07 ] [ محسنی فر ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]